•  «  

Marketing

Jeżeli borykasz się z problemem odpływających klientów lub masz trudności z trafieniem do właściwej grupy odbiorców to oznacza, że powinieneś zainteresować się szkoleniami z branży marketingowej. Poniżej znajdziesz 6 różnych szkoleń, które pozwolą Ci z powodzeniem rozwinąć skrzydła w wybranej dziedzinie marketingu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadaj pytanie >

Szkolenia marketingowe z oferty szkoleń biznesowych dla firm to bogactwo wiedzy z różnych dziedzin. Do tematu podchodzimy kompleksowo – dlatego każde z powyższych szkoleń precyzyjnie odpowiada na potrzeby rynku. W naszej ofercie znajdziesz m.in.

Marketing i promocja sprzedaży

Na tym szkoleniu dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług i to z korzyścią dla wizerunku firmy. Nauczysz się, jak wykorzystywać narzędzia, które oferuje nam cyfrowy świat. Oczywiście omówimy także proces tworzenia kampanii reklamowych. Oprócz działań marketingowych będziesz miał szansę zdobyć wiedzę na temat sprzedaży m.in. kanałów dystrybucji , logistyki oraz technik sprzedażowych.

Czytaj więcej - Marketing i promocja sprzedaży >>

Marketing w małej firmie

To, że Twoja firma jest mała nie oznacza, że masz nie poświęcać uwagi na działania marketingowe. Prawda jest taka, że marketing w małej firmie decyduje często o tempie jej rozwoju. Odpowiednie działania sprawiają, że zyskujesz większe grono zaangażowanych odbiorców, a co za tym idzie – klientów. Na szkoleniu dowiesz się jakie narzędzia marketingowe najlepiej nadają się do promowania firmy np. na rynku lokalnym.

Czytaj więcej - Marketing w małej firmie >>

SEO dla początkujących

Bycie na szczycie listy wyników wyszukiwania to marzenie wielu firmy. Po szkoleniu z e-marketingu i optymalizacji będziesz wiedział, jak można spełnić to marzenie. Nauczymy Cię wszystkiego co powinieneś wiedzieć na start o działaniach SEO, pozycjonowaniu w Google, oraz o projektowaniu i indeksowaniu stron.

Czytaj więcej - SEO dla początkujących >>

Nowoczesne formy marketingu

Współcześnie wiele rozwiązań opiera się o świat wirtualny – z tej prostej przyczyny, że większość odbiorców/klientów obcuje z technologią na co dzień. Nawet Ty teraz siedzisz ze smartfonem w ręku lub przed ekranem komputera. Jeszcze kilkanaście lat temu nowoczesne technologie były zarezerwowane dla bogaczy. Współcześnie praktycznie każdy ma telefon z dostępem do internetu, przez co staje się odbiorcą cyfrowego strumienia informacji. Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy w tym świecie? Tego właśnie dowiesz się w trakcie szkolenia.

Czytaj więcej - Nowoczesne formy marketingu>>

Copywriting/Webwriting

Dobre treści na stronach to podstawa udanego marketingu. Copywriting to jednakże nie tylko tworzenie tekstów na www. To także treści do materiałów drukowanych, czy na social media. Współczesna sprzedaż opiera się na pięknych grafikach i perswazyjnych treściach. Na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć treści, które pozwolą CI dotrzeć do Twoich klientów, a co za tym idzie zwiększyć sprzedaż Twojej firmy. Wyjaśnimy Ci także jak prawidłowo optymalizować i pozycjonować stronę internetową.

Czytaj więcej - Copwriting/Webwriting>>

Brand marketing – strategia zarządzania marką

Silny brand to niezbędny składnik sukcesu przedsiębiorstwa. Dzięki jasno wytyczonej misji organizacji i konsekwentnemu kreowaniu wizerunku z łatwością zjednasz sobie określoną grupę klientów. Historia Twojej marki, plany rozwoju, programy prospołeczne – musisz pamiętać, że Twoja firma to nie tylko sprzedaż usług, czy produktów. Dzięki szkoleniu biznesowemu zwiększysz rozpoznawalność swojej marki i pozyskasz nowych, wartościowych klientów.

Czytaj więcej - Brand marketing – strategia zarządzania marką >>