Marketing w małej firmie

Jak sprawić żeby mała firma osiągała wielkie zyski?

Cena:

1490 zł

Szkolenia online:

1192 zł

Czas trwania:

16 godzin

Tryb nauczania:

Stacjonarnie lub online

Najbliższy termin:

 

Każda firma, która myśli o podbiciu rynku musi prowadzić działania marketingowe. Skoro to czytasz to znaczy, że chcesz się dowiedzieć, jak najlepiej  wypromować swoje usługi lub produkty. Prawda jest taka, że podejmując działania marketingowe bez odpowiedniej wiedzy narażasz się na niepotrzebne straty budżetowe. Dzięki szkoleniu Marketing w małej firmie dowiesz się od czego zacząć budowanie wizerunku Twojej marki. Wybierz naukę online i zapłać nawet 20% mniej!

Szkolenie marketing w małej firmie – dla kogo?

Prawidłowa odpowiedź to: dla każdego kto chce poznać podstawy marketingu i dowiedzieć się „z czym się to je”. Forma szkolenia pozwala Ci zaoszczędzić czas i zdobyć podstawowe informacje w zaledwie dwa dni. To przede wszystkim oferta skierowana do właścicieli jednoosobowych firm lub małych przedsiębiorców, freelancerów i twórców internetowych, którzy do tej pory nie mieli za bardzo do czynienia z marketingiem i chcą podnieść swoje kwalifikacje.

Czego się dowiesz w trakcie szkolenia Marketing w małej firmie?

Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:

MODUŁ I Podstawy marketingu

Jeżeli chcesz wiedzieć jak stworzyć skuteczną strategię marketingową dla swojej firmy to musisz zaznajomić się z podstawowymi pojęciami. Dowiesz się na jakie elementy masz wpływ i poznasz metody, dzięki którym lepiej zrozumiesz swojego klienta oraz dowiesz się kim jest nabywca na rynku. Po tym module będziesz w stanie dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe, które najlepiej trafią do Twojego odbiorcy.

MODUŁ II Mały może więcej

To, że w Google czy Amazonie sprawdzają się określone rozwiązania marketingowe nie oznacza, że sprawdzą się one również u Ciebie. Każde działanie należy gruntownie przemyśleć i zaadaptować do siebie biorąc pod uwagę specyfikę branży, klientów oraz możliwości firmy. Ten moduł poświęcony będzie tworzeniu strategii działań marketingowych oraz instrumentom, z których możesz skorzystać chcąc promować działalność swojej firmy. Dzięki szkoleniu dowiesz się jak komponować i wdrażać rozwiązania oparte o instrumenty marketing MIX.

MODUŁ III Badaj, zaplanuj, wdrażaj

Ten kawałek szkolenia poświęcony będzie badaniom rynkowym – ich rodzajom, strukturze, procesowi tworzenia i przeprowadzania, a także interpretacji wyników. Mądry marketingowiec to wcale nie jest guru, który osiągnął sukces, dzięki intuicji i wróżeniu z fusów. To raczej analityk, który widzi w liczbach niewykorzystane potencjały. Nauczymy Cię dostrzegać takie „szanse” – dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć plan działań marketingowych. Dowiesz się także jak powinien funkcjonować dział marketingu wewnątrz  Twojej firmy lub na jakie segmenty można podzielić zadania dla Twojej obecnej kadry.

Szkolenie poprowadzą:

Jakie metody wykorzystamy w trakcie szkolenia?

Na szkoleniu nie zabraknie:

●        Moderowanej dyskusji;

●        Brain storm, czyli intensywnej burzy mózgów;

●        Ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych;

●        Wnikliwej analizy case study – najlepiej wzorować się na liderach.

Promocje, z których możesz skorzystać

20% RABATU

na szkolenia online

10% RABATU

za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych

10% RABATU

dla grup powyżej 20 osób

5% RABATU

za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma

Tryb nauczania

Stacjonarnie lub online

Czas trwania

2 dni

Uzyskany dokument

Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat

 

Zainteresowany? Wypełnij formularz, a nasz doradca odezwie się do Ciebie i wspólnie uzgodnicie szczegóły szkolenia.