Cena:
Szkolenia online:
Czas trwania:
Tryb nauczania:
Najbliższy termin:
W Twojej firmie przestały się sprawdzać tradycyjne formy reklamy? Klienci nie odwiedzają tłumnie Twojej strony, mimo że opublikowałeś bardzo ładny baner? Być może oznacza to, że powinieneś użyć innych – bardziej nowoczesnych metod prowadzenia kampanii. Marketing musi nadążać za odbiorcą, a ten najczęściej jest bardzo aktywny w świecie wirtualnym – i to nie tylko na Facebooku. Na szkoleniu Nowoczesne formy marketingu dowiesz się jak efektywnie dotrzeć do Twojego klienta przy użyciu możliwości, jakie oferuje Ci technologia. Wybierz naukę online i zapłać nawet 20% mniej!
Tematyka szkolenia najbardziej powinna zaciekawić osoby odpowiedzialne w firmach i instytucjach za tworzenie, opracowywanie i realizację strategii marketingowych. To także świetny kurs dla właścicieli e-sklepów chcących poznać podstawy marketingu e-commerce. Szkolenie Nowoczesne formy marketingu to także gratka dla freelancerów, mikrofirm, twórców internetowych oraz start-upów. Dzięki zdobytym umiejętnościom będziesz w stanie precyzyjniej docierać do swoich odbiorców, a co za tym idzie efektywniej pozyskiwać klientów. Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie dają oczekiwanych rezultatów? Zapisz się na szkolenie Nowoczesne formy marketingu.
Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:
Tradycyjny marketing sięga swoimi korzeniami daleko na zachód, aż do USA. To tam powstawały pierwsze teoretyczne opracowania dotyczące marketingu. Jak się pewnie domyślasz tradycyjny marketing w ogóle nie opierał się na świecie wirtualnym, z tej prostej przyczyny, że 50 lat temu nikt nie słyszał o social mediach. Współcześnie – zależnie od grupy docelowej – coraz mocniej stawia się na nowoczesny marketing, który jest silnie powiązany z możliwościami jakie oferuje nam technologia. Dlatego pierwszy moduł naszego szkolenia poświęcimy na omówienie różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem, a założeniami nowoczesnych technik marketingowych. W trakcie szkolenia Digital Marketing poznasz zagadnienia związane z:
visual marketingiem,
outreach marketingiem,
inboud marketingiem,
social selling marketingiem,
Masz już podstawę – czyli wiedzę teoretyczną na temat nowoczesnego marketingu. Na tym etapie dowiesz się więcej na temat tworzenia i realizacji strategii marketingowej w oparciu o nowoczesne narzędzia. Zapoznamy Cię także z metodami promowania w sieci, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów – Facebook, Instagram, Linkedin i wiele więcej! Dodatkowo wprowadzimy cię w tematykę Marketing Automation.
Często przy promowaniu produktów/usług menadżerowie zapominają o tym jak ważny jest wizerunek firmy. Stale rośnie odsetek świadomych konsumentów, którzy zwracają uwagę nie tylko na jakość produktów, ale także np. na wpływ firmy na środowisko. Warto zatroszczyć się o to jak Twoją firmę postrzegają potencjalni konsumenci. W tym celu najlepiej wykorzystać media społecznościowe. Na szkoleniu z nowoczesnego marketingu dowiesz się nie tylko, jak powinno się prowadzić kampanię w social media, ale także jak budować społeczność wokół Twojej marki.
Na szkoleniu nie zabraknie:
● Moderowanej dyskusji;
● Brain storm, czyli intensywnej burzy mózgów;
● Ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych;
● Wnikliwej analizy case study – najlepiej wzorować się na liderach.
20% RABATU
na szkolenia online
10% RABATU
za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych
10% RABATU
dla grup powyżej 20 osób
5% RABATU
za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma
17-18.04.2023, 15-16.05.2023
Warszawa: 03-04.04.2023
Poznań: 03-04.04.2023
Kraków: 03-04.04.2023
Łódź: 03-04.04.2023
Wrocław: 03-04.04.2023
Gdańsk: 03-04.04.2023
Katowice: 03-04.04.2023
Tryb nauczania
Stacjonarne lub online
Czas trwania
2 dni
Uzyskany dokument
Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat