Brand marketing – strategia zarządzania marką

Jak sprawić, żeby Twoja marka rosła w siłę?

Cena:

897 zł

Szkolenia online:

718 zł

Czas trwania:

8 godzin

Tryb nauczania:

Stacjonarne

Najbliższy termin:

 

Jak Cię widzą tak Cię kupują. Silny wizerunek organizacji to coś, co pozwala na zjednanie określonej grupy klientów. Misja Twojej firmy to nie tylko sprzedaż produktów lub usług. To przede wszystkim Twoja historia i Twój cel, wokół których budujesz swoją markę. Dzięki szkoleniu Brand marketing – strategia zarządzania marką nauczysz się jakie działania podejmować, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i pozyskać oddanych klientów.

Szkolenie Brand marketing – strategia zarządzania marką – dla kogo?

Przede wszystkim dla osób, które zawodowo odpowiedzialne będą za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. To także idealne szkolenie dla osób, które na co dzień zajmują się tworzeniem komunikacji skierowanej do klientów.

Czego się dowiesz w trakcie szkolenia?

Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:

MODUŁ I Fundamenty brand marketingu

Ten moduł poświęcony jest w całości na omówienie istoty personal brandingu – czyli podstawy dobrze wykreowanej marki. Poznasz archetypy marki, nadasz jej najbardziej wartościowe cechy. W trakcie szkolenia lepiej zrozumiesz poszczególne elementy procesu budowania wartości.

MODUŁ II Identyfikacja marki

Twoją rolą jest takie wykreowanie doznania, aby klient chciał do Ciebie wrócić. Warsztaty pomogą określić wszystkie elementy identyfikacji marki. Praktyczne narzędzia skutecznie uściślą wyjątkowość Twojej firmy.

MODUŁ III Autentyczność marki a zaufanie (do siebie też!)

Bariery ograniczające promowanie własnej marki osobistej mogą wynikać z błędów komunikacyjnych. Dzięki szkoleniu dowiesz się w jaki sposób zwiększyć autentyczność i pewność siebie. Subiektywne doświadczenia użytkownika pomogą w tworzeniu pozytywnego doznania związanego z kontaktem z Twoim brandem.

MODUŁ IV Strategie i taktyki narracji zewnętrznej

Odpowiednia komunikacja pomaga w budowaniu reputacji i zwiększaniu wartości na rynku. Na szkoleniu poznasz działanie social mediów w strategii marketingowej, zobaczysz praktyczną stronę networkingu. Dowiesz się także jakie punkty styku w personal brandingu odgrywają największą rolę.

Szkolenie poprowadzi:

Jakie metody wykorzystamy w trakcie szkolenia?

Na szkoleniu nie zabraknie:

  • Moderowanej dyskusji;

  • Brain storm, czyli intensywnej burzy mózgów;

  • Ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych;

  • Wnikliwej analizy case study – najlepiej wzorować się na liderach.

AGENDA SZKOLENIA

9:00 Fundamenty brand marketingu


10:30 Przerwa


10:45 Identyfikacja marki


12:15 Przerwa


12:30 Autentyczność marki a zaufanie (do siebie też)


14:00 Przerwa


14:30 Strategie i taktyki narracji zewnętrznej


16:30 Zakończenie szkolenia

Promocje, z których możesz skorzystać

20% RABATU

na szkolenia online

10% RABATU

za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych

10% RABATU

dla grup powyżej 20 osób

5% RABATU

za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma

Tryb nauczania

Stacjonarne

Czas trwania

1 dzień

Uzyskany dokument

Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat

 

Zainteresowany? Wypełnij formularz, a nasz doradca odezwie się do Ciebie i wspólnie uzgodnicie szczegóły szkolenia.