Cena:
Szkolenia online:
Czas trwania:
Tryb nauczania:
Najbliższy termin:
Jak Cię widzą tak Cię kupują. Silny wizerunek organizacji to coś, co pozwala na zjednanie określonej grupy klientów. Misja Twojej firmy to nie tylko sprzedaż produktów lub usług. To przede wszystkim Twoja historia i Twój cel, wokół których budujesz swoją markę. Dzięki szkoleniu Brand marketing – strategia zarządzania marką nauczysz się jakie działania podejmować, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i pozyskać oddanych klientów.
Przede wszystkim dla osób, które zawodowo odpowiedzialne będą za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. To także idealne szkolenie dla osób, które na co dzień zajmują się tworzeniem komunikacji skierowanej do klientów.
Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:
Ten moduł poświęcony jest w całości na omówienie istoty personal brandingu – czyli podstawy dobrze wykreowanej marki. Poznasz archetypy marki, nadasz jej najbardziej wartościowe cechy. W trakcie szkolenia lepiej zrozumiesz poszczególne elementy procesu budowania wartości.
Twoją rolą jest takie wykreowanie doznania, aby klient chciał do Ciebie wrócić. Warsztaty pomogą określić wszystkie elementy identyfikacji marki. Praktyczne narzędzia skutecznie uściślą wyjątkowość Twojej firmy.
Bariery ograniczające promowanie własnej marki osobistej mogą wynikać z błędów komunikacyjnych. Dzięki szkoleniu dowiesz się w jaki sposób zwiększyć autentyczność i pewność siebie. Subiektywne doświadczenia użytkownika pomogą w tworzeniu pozytywnego doznania związanego z kontaktem z Twoim brandem.
Odpowiednia komunikacja pomaga w budowaniu reputacji i zwiększaniu wartości na rynku. Na szkoleniu poznasz działanie social mediów w strategii marketingowej, zobaczysz praktyczną stronę networkingu. Dowiesz się także jakie punkty styku w personal brandingu odgrywają największą rolę.
Na szkoleniu nie zabraknie:
Moderowanej dyskusji;
Brain storm, czyli intensywnej burzy mózgów;
Ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych;
Wnikliwej analizy case study – najlepiej wzorować się na liderach.
9:00 Fundamenty brand marketingu
10:30 Przerwa
10:45 Identyfikacja marki
12:15 Przerwa
12:30 Autentyczność marki a zaufanie (do siebie też)
14:00 Przerwa
14:30 Strategie i taktyki narracji zewnętrznej
16:30 Zakończenie szkolenia
20% RABATU
na szkolenia online
10% RABATU
za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych
10% RABATU
dla grup powyżej 20 osób
5% RABATU
za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma
17-18.04.2023, 15-16.05.2023
Warszawa: 03-04.04.2023
Poznań: 03-04.04.2023
Kraków: 03-04.04.2023
Łódź: 03-04.04.2023
Wrocław: 03-04.04.2023
Gdańsk: 03-04.04.2023
Katowice: 03-04.04.2023
Tryb nauczania
Stacjonarne
Czas trwania
1 dzień
Uzyskany dokument
Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat