Komunikacja w biznesie

Jak działać efektywnie i pozostać asertywnym?

Cena:

1490 zł

Szkolenia online:

1192 zł

Czas trwania:

16 godzin

Tryb nauczania:

Stacjonarne lub online

Najbliższy termin:

 

Chcesz być bardziej pewny siebie? Rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne? Rozwój osobisty, sukces w pracy oraz życiu prywatnym wiążą się z asertywnym podejściem. Zrozumienie mechanizmów wpływających na nasze codzienne zachowania pozwoli Ci na zbudowanie większej pewności siebie w relacjach społecznych. Na szkoleniu Komunikacja w biznesie szczególną uwagę poświęcimy nauce asertywności w pracy. Wybierz naukę online i zapłać nawet 20% mniej!

Szkolenie Komunikacja w biznesie – dla kogo?

To szkolenie przeznaczone zarówno dla pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji  w firmie, jak i dla osób chcących zadbać o swój rozwój osobisty. Program szkolenia pozwoli Ci na zrozumienie i uświadomienie sobie własnej asertywności.

Czego się dowiesz w trakcie szkolenia z komunikacji?

Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:

MODUŁ I Asertywność

Ten moduł poświęcimy sztuce wyrażania własnej opinii w poszanowaniu odczuć innych osób. Bycie asertywnym wcale nie należy do najłatwiejszych. W trakcie tej części naszego kursu asertywności dowiesz się czym w ogóle jest asertywność – poznasz jej uwarunkowania, kategorie zachowań oraz zaznajomisz się z kluczowymi kompetencjami wspierającymi zachowania asertywne.

MODUŁ II Komunikacja międzyludzka

Komunikujemy się ciągle. Często nawet bez użycia słów. Komunikacja interpersonalna to kluczowy aspekt decydujący np. o udanych relacjach z klientami i współpracownikami. Dowiesz się jakie elementy etykiety biznesowej są ważne w kontekście efektywnej komunikacji. Ten moduł poświęcony będzie także na naukę strategii budowania relacji zawodowych.

MODUŁ III Paca zespołowa

Dowiesz się jak rozwiązywać trudne sytuacje w zespole pracowniczym. Nauczysz się sztuki efektywnego rozwiązywania konfliktów, a także skutecznego odmawiania. Poznasz także sprawdzone sposoby radzenia sobie z krytyką, a także sam dowiesz się jak przekazywać krytyczne uwagi w poszanowaniu Twoich współpracowników. Na koniec prowadzący opowie także o reagowaniu na pochwały i asertywnym chwaleniu.

Jakie metody wykorzystamy w trakcie szkolenia?

Na szkoleniu nie zabraknie:

  • Burzy mózgów;

  • Symulacji i Ćwiczeń (indywidualnych oraz grupowych);

  • Interesujących wykładów i prezentacji przykładów;

  • Analizy case study;

  • Moderowanej dyskusji.

Promocje, z których możesz skorzystać

20% RABATU

na szkolenia online

10% RABATU

za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych

10% RABATU

dla grup powyżej 20 osób

5% RABATU

za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma

Tryb nauczania

Stacjonarne lub online

Czas trwania

2 dni

Uzyskany dokument

Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat

 

Zainteresowany? Wypełnij formularz, a nasz doradca odezwie się do Ciebie i wspólnie uzgodnicie szczegóły szkolenia.