Profesjonalna obsługa klienta

Jak prawidłowo sprzedawać i moderować rozmowę z klientem?

Cena:

1490 zł

Szkolenia online:

1192 zł

Czas trwania:

16 godzin

Tryb nauczania:

Stacjonarne lub online

Najbliższy termin:

 

Podstawą udanego zakupu jest dobrze poinformowany klient. Nikt nie lubi kupować kota w worku. Często to właśnie poziom obsługi klienta  decyduje o zakupie w danym sklepie. W trakcie szkolenia Profesjonalna obsługa klienta dowiesz się jak skutecznie obsługiwać swoich klientów i jak finalizować sprzedaż. Wybierz naukę online i zapłać nawet 20% mniej!

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta – dla kogo?

Tym szkoleniem z pewnością zainteresują się handlowcy szukający sposobu na podwyższenie swoich kwalifikacji, menadżerowie sprzedaży oraz pracownicy, którzy na co dzień mają kontakt z klientami.

Czego się dowiesz w trakcie szkolenia z obsługi  klienta?

Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:

MODUŁ I Skuteczny handlowiec=skuteczna sprzedaż?

Na wstępie pokażemy Ci do jakiego ideału handlowca powinieneś dążyć. Przedstawimy Ci jak ważną rolę w przedsiębiorstwie pełni profesjonalny handlowiec. Opowiemy o zadaniach i celach jakie stoją przed Tobą. Następnie pokażemy Ci jak je realizować.

MODUŁ II Rozmowa z klientem

W trakcie tej części szkolenia opowiemy Ci jak prawidłowo identyfikować i zaspokajać potrzeby oraz oczekiwania naszych klientów. Poznasz także zasady skutecznej komunikacji, budowania relacji z klientem oraz przygotowywania efektywnych skryptów sprzedażowych.

MODUŁ III Problematyczny klient

Nauczymy Cię, jak radzić sobie z problematycznym klientem. Dowiesz się jak skutecznie pokonywać obiekcje i zażalenia. Pokażemy Ci także najczęstsze błędy w komunikacji z klientami i opowiemy o telesprzedaży. Dowiesz się m.in. jak planować sobie efektywną rozmowę telefoniczną, a także jak zarządzać telesprzedażą/call center.

Szkolenie poprowadzą:

Jakie metody wykorzystamy w trakcie szkolenia?

Na szkoleniu nie zabraknie:

  • Moderowanej dyskusji;

  • Brain storm, czyli intensywnej burzy mózgów;

  • Ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych;

  • Wnikliwej analizy case study – najlepiej wzorować się na liderach

Promocje, z których możesz skorzystać

20% RABATU

na szkolenia online

10% RABATU

za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych

10% RABATU

dla grup powyżej 20 osób

5% RABATU

za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma

Tryb nauczania

Stacjonarne lub online

Czas trwania

2 dni

Uzyskany dokument

Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat

 

Zainteresowany? Wypełnij formularz, a nasz doradca odezwie się do Ciebie i wspólnie uzgodnicie szczegóły szkolenia.