•  «  

Blog

Sklep internetowy krok po kroku – jak zacząć, żeby osiągnąć sukces?  


Rozwiń swój biznes o funkcjonalny sklep internetowy. Krok po kroku dowiedz się co powinien zawierać twój sklep e-commerce i zwiększ swoją sprzedaż online.

Czytaj więcej

Hybrydowy model pracy – czy warto go wdrożyć w firmie?


Praca hybrydowa to coraz powszechniejszy model funkcjonowania firm. Zobacz, jakie korzyści Ci przyniesie i czy warto zaoferować pracownikom taką opcję.

Czytaj więcej

7 umiejętności, które powinien mieć profesjonalny sprzedawca  


Chcesz być profesjonalnym sprzedawcą? Jeśli tak, zacznij rozwijać kluczowe umiejętności, które zapewnią Ci sukces. Zobacz, jakie kompetencje warto budować!

Czytaj więcej

Ile czasu potrzeba, żeby nauczyć się obsługi Excela?


Zastanawiasz się, ile czasu trwa nauka Excela od podstaw? Krócej niż Ci się wydaje – zwłaszcza jeśli zaczniesz od kompleksowego szkolenia. Zobacz, dlaczego warto!

Czytaj więcej

Nowoczesny marketing w małej firmie – 6 zasad, o których trzeba pamiętać


Zastanawiasz się, jak prowadzić skuteczny marketing w małej firmie i co dadzą Ci odpowiednio dobrane narzędzia? Poznaj najważniejsze zasady promocji małego biznesu!

Czytaj więcej

5 elementów, które podnoszą potencjał sprzedażowy sklepu internetowego


Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Oto kilka podstawowych elementów, na które warto zwrócić uwagę. Kliknij!

Czytaj więcej

7 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, wybierając centrum szkoleniowe  


Chcesz ponieść kompetencje i zastanawiasz się, gdzie się szkolić? Oto najważniejsze kwestie, które trzeba sprawdzić. Znajdź z nami dobre centrum szkoleniowe!

Czytaj więcej

Zarządzanie stresem – czy można się tego nauczyć?


Zarządzanie stresem to zespół narzędzi i technik, które wspomagają w walce ze szkodliwym napięciem. Zobacz, co zrobić, aby odzyskać spokój umysłu. Kliknij!

Czytaj więcej

Excel dla zaawansowanych – czego warto się nauczyć?


Zastanawiasz się, jakie tematy są poruszane na szkoleniach Excela dla zaawansowanych? Zobacz, jaka jest tematyka takich zajęć i dla kogo są przeznaczone. Kliknij!

Czytaj więcej

Kurs podstaw SEO – nie tylko dla przyszłych pozycjonerów!


Kursy SEO od podstaw są przeznaczone nie tylko dla osób, które chcą zostać pozycjonerami. Korzyści ze szkolenia SEO może odnieść także przedsiębiorca. Zobacz!

Czytaj więcej

7 szkoleń, dzięki którym staniesz się skuteczniejszym sprzedawcą


Zastanawiasz się, na jakie ciekawe szkolenia sprzedażowe możesz się zapytać, aby skuteczniej zamykać transakcje? Sprawdź nasze pomysły na podnoszenie kwalifikacji!

Czytaj więcej

Szkolenia biznesowe: stacjonarnie czy online – plusy i minusy obu rozwiązań


Chcesz się zapisać na szkolenia biznesowe, ale nie wiesz, czy zrobić to online czy stacjonarnie? Przygotowaliśmy porównanie plusów i minusów obu opcji. Kliknij!

Czytaj więcej

E-commerce: czy teraz jest dobry moment, żeby wejść na ten rynek?


E-commerce w Polsce rośnie, a eksperci przewidują utrzymanie się tego trendu co najmniej do 2027 r. Zobacz, czy to dobry moment na otwarcie biznesu w tej niszy.

Czytaj więcej

Pozyskiwanie leadów marketingowych i sprzedażowych – co to jest i jak skutecznie docierać do klientów?


Pozyskiwanie leadów to pierwszy krok na drodze do sprzedaży. Zobacz, na czym to polega oraz sprawdź, jak skutecznie generować leady i poszerzać portfel klientów!

Czytaj więcej

5 błędów, które sprawiają, że Twój zespół nie ma odpowiedniej motywacji


Twój zespół nie wykazuje się zaangażowaniem w pracy? Motywacja pracowników to poważne wyzwanie. Poznaj 5 błędów, które możesz popełniać w tym zakresie!

Czytaj więcej

Tabele przestawne w Excelu – czym są i jak je wykorzystać?


Czytaj więcej

Prognozowanie sprzedaży – jakie narzędzia można wykorzystać?


Prognozowanie sprzedaży to jeden z kluczowych elementów, o które trzeba zadbać przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Zobacz, co jest potrzebne, aby uzyskać dane!

Czytaj więcej

4 techniki perswazyjne, które przydają się w biznesie


Perswazja w biznesie ma ogromne znaczenie. Poznaj najciekawsze techniki perswazyjne i zobacz, czym różnią się one od manipulacji. Kliknij i dowiedz się więcej!

Czytaj więcej

Kryzys w sprzedaży – co zrobić, aby go skutecznie pokonać?


Kryzys sprzedażowy jest wpisany w specyfikę działalności biznesowej. Zobacz, jak można sobie z nim poradzić i przekuć go w nowe otwarcie dla firmy. Kliknij!

Czytaj więcej

Co to ToFu, MoFu i Bofu? Jaki mają wpływ na sprzedaż?


ToFu, MoFu i BoFu to nazwy trzech etapów lejka sprzedażowego. Dowiedz się, z czym dokładnie wiążą się te pojęcia i je wpisać w komunikację marketingową!

Czytaj więcej

Buyer personas: co to jest i jak je określić?


Ustalenie buyers personas to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. Zobacz, co oznacza to pojęcie w praktyce i jak ustalić profil kupujących.

Czytaj więcej

Asertywność w biznesie – jak ją rozumieć i gdzie nauczyć się tej umiejętności?


Asertywność w biznesie odgrywa bardzo ważną rolę. Zobacz, na czym dokładnie polega, jak ją ćwiczyć i na jakie szkolenia możesz postawić. Kliknij i sprawdź!

Czytaj więcej

5 szkoleń przydatnych każdemu managerowi


Chcesz zrobić karierę jako manager? Poznaj 5 kursów, które pomogą Ci się rozwinąć w tym kierunku i skuteczniej realizować cele zawodowe. Kliknij i przeczytaj!

Czytaj więcej

Analiza danych w Excelu – 7 funkcji, które warto znać


Czy wiesz, że Excel może być niezwykle przydatny przy analizowaniu danych? Dowiedz się, jakie funkcje tego programu pomogą Ci uzyskać wartościowe informacje. Kliknij!

Czytaj więcej

Blog firmowy. Dlaczego warto go prowadzić?


Prowadzenie bloga firmowego to jedno z narzędzi stosowanych w content marketingu. Poznaj najważniejsze powody, dla których warto wykorzystać jego możliwości.

Czytaj więcej

Social selling marketing – co to jest i jak wykorzystać to narzędzie?


Social selling marketing to jeden z filarów nowoczesnej sprzedaży. Dowiedz się, czym dokładnie jest i z jakich narzędzi możesz skorzystać w jego ramach. Kliknij!

Czytaj więcej

Jak menadżer może wykorzystać Excel w swojej pracy? X zastosowań


Excel w pracy menadżera to narzędzie o bardzo wysokim potencjale. Przy jego pomocy uporządkujesz dane i będzie Ci je łatwiej analizować. Dowiedz się więcej na ten temat!

Czytaj więcej

6 skutecznych technik negocjacji, dzięki którym osiągniesz sukces w rozmowie handlowej


Poznaj skuteczne techniki negocjacji, dzięki którym będzie Ci łatwiej osiągać zamierzone cele w czasie uzgadniania warunków z partnerami biznesowymi. Kliknij i dowiedz się więcej!

Czytaj więcej

5 szkoleń, dzięki którym zdobędziesz kwalifikacje poszukiwane na nowoczesnym rynku pracy


Chcesz szybko i skutecznie podnieść kwalifikacje? Sprawdź najciekawsze szkolenia biznesowe, które pomogą Ci zdobyć kompetencje przydatne na rynku pracy!

Czytaj więcej

7 zasad skutecznego zarządzania projektami


Zastanawiasz się, jak skutecznie zarządzać projektami? Istotne są nie tylko metody prowadzenia projektów, ale i organizacja pracy i komunikacji. Zobacz!

Czytaj więcej

6 błędów, które może popełnić manager przy zdalnym zarządzaniu zespołem


Chociaż obostrzenia związane z pandemią koronawirusa prawdopodobnie już nie powrócą, wiele firm pozostało przy zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Przynoszą one wiele korzyści, ale tylko pod warunkiem, że pracownicy wykonujący obowiązki poza firmą są odp

Czytaj więcej

Co to jest outreach marketing?


Outreach marketing to strategia komunikacji oparta na autorytecie influencerów i nie tylko. Dowiedz się, co to dokładnie jest oraz kiedy i w jakim celu wykorzystać to narzędzie.

Czytaj więcej

Czym jest marketing automation i komu jest potrzebne takie narzędzie?


Marketing automation może znacząco ułatwić życie marketerom, wyręczając ich na wielu etapach komunikacji z klientami. Zobacz, jak to działa w praktyce. Kliknij!

Czytaj więcej

Jak radzić sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych? 6 sprawdzonych strategii


Zastanawiasz się, jak radzić sobie ze stresem przed wystąpieniem publicznym? Mamy dla Ciebie sprawdzone sposoby. Poznaj proste i niezawodne techniki. Kliknij!

Czytaj więcej

6 zasad posprzedażowej obsługi klientów, dzięki którym kupujący powrócą do Ciebie


Dobra obsługa posprzedażowa klienta to klucz do długofalowego sukcesu. Zobacz, dlaczego jest tak ważna i jakich zasad należy się trzymać, aby wypracować dobre relacje.

Czytaj więcej

Inbound marketing – nowe spojrzenie na komunikację z klientem


Inbound marketing to strategia marketingowa, dzięki której to klienci przyjdą do Ciebie. Chcesz wiedzieć, jak to działa? Kliknij teraz i poznaj szczegóły!

Czytaj więcej

Budowanie autorytetu managera – 5 wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć ten cel


Budowanie autorytetu managera to długofalowy proces. Zastanawiasz się, jak skutecznie zarządzać ludźmi? Poznaj zasady, dzięki którym staniesz się liderem. Kliknij!

Czytaj więcej

Personal branding: komu jest potrzebne budowanie marki osobistej?


Personal branding, czyli budowanie marki osobistej jest zarezerwowane nie tylko dla polityków czy biznesmenów. Zobacz, ja możesz wykorzystać tę strategię i co zyskasz

Czytaj więcej

Na czym polega skuteczny copywriting?


Skuteczny copywriting to fundament świata marketing i reklamy w XXI wieku. Jak zacząć pracę w tym zawodzie? Jakie są zasady przygotowywania treści? Sprawdź!

Czytaj więcej

4 zasady, które pozwolą zakończyć spotkanie biznesowe sukcesem


Zastanawiasz się, co zrobić, aby Twoje spotkanie biznesowe zakończyło się sukcesem? Ważne są zarówno przygotowanie do niego, jak i sposób przeprowadzenia rozmowy. Zobacz!

Czytaj więcej

Co to jest networking i jak może wspomóc Twój biznes?


W biznesie liczą się relacje, a ich budowaniu służy networking. Co to znaczy i jak budować sieć kontaktów? Oto najważniejsze informacje potrzebne na start.

Czytaj więcej

Strategie zwiększania sprzedaży: cross-selling i up-selling


Cross-selling i up-selling to strategie sprzedaży, które mogą realnie poprawić wyniki finansowe firmy. Zobacz, na czym polegają i poznaj przykłady ich wdrożenia.

Czytaj więcej

Komunikacja w biznesie [VIDEO]


Dowiedz się jak prawidłowo prowadzić komunikację w biznesie. Obejrzyj webinar z naszym trenerem i zapisz się na szkolenie

Czytaj więcej

Czym jest lejek sprzedażowy i jakie ma przełożenie na marketing online?


Lejek sprzedażowy to bardzo dobre wsparcie dla planowania i realizacji zadań związanych z marketingiem i sprzedaży. Zobacz, czym jest i jak go wykorzystać!

Czytaj więcej

Zarządzanie zespołem a praca zdalna: jak zadbać o efektywność działania firmy?


Po pandemii koronawirusa coraz więcej firm rozważa wdrożenie na stałe pracy zdalnej. Jak zarządzać zespołem w tym modelu, aby utrzymać efektywność? Sprawdź!

Czytaj więcej

Jak skutecznie sprzedawać? – 7 sprawdzonych porad


Zastanawiasz się, jak skutecznie sprzedawać? Oto zestaw porad, które ułatwią Ci dotarcie do swoich klientów z większą skutecznością. Kliknij i sprawdź!

Czytaj więcej

Trendy SEO 2022


SXO to trend, który w coraz większym stopniu wypiera tradycyjne SEO. Czym jest SXO? Jakie są zasady związane z tą strategią i w jaki sposób ją wdrożyć? Kliknij!

Czytaj więcej

Kluczowe trendy marketingu internetowego w 2022 r.


Marketing online zmienia się bardzo dynamicznie. Zobacz, jakie trendy będą dominować w 2022 roku i na co zwrócić uwagę, planując strategię promocji w sieci.

Czytaj więcej

SEO czy SXO – na czym polega różnica?


SXO to trend, który w coraz większym stopniu wypiera tradycyjne SEO. Czym jest SXO? Jakie są zasady związane z tą strategią i w jaki sposób ją wdrożyć? Kliknij!

Czytaj więcej

Główne czynniki decydujące o sukcesie w obszarze e-commerce


Zastanawiasz się, co sprzyja osiągnięciu sukcesu na rynku e-commerce? Zobacz, o jakie elementy należy zadbać, aby zwiększyć szansę na dobrą pozycję na tej niszy.

Czytaj więcej
  • Poprzednie
  • Następne