Blog
Sklep internetowy krok po kroku – jak zacząć, żeby osiągnąć sukces?
Rozwiń swój biznes o funkcjonalny sklep internetowy. Krok po kroku dowiedz się co powinien zawierać twój sklep e-commerce i zwiększ swoją sprzedaż online.
Czytaj więcejHybrydowy model pracy – czy warto go wdrożyć w firmie?
Praca hybrydowa to coraz powszechniejszy model funkcjonowania firm. Zobacz, jakie korzyści Ci przyniesie i czy warto zaoferować pracownikom taką opcję.
Czytaj więcej7 umiejętności, które powinien mieć profesjonalny sprzedawca
Chcesz być profesjonalnym sprzedawcą? Jeśli tak, zacznij rozwijać kluczowe umiejętności, które zapewnią Ci sukces. Zobacz, jakie kompetencje warto budować!
Czytaj więcejIle czasu potrzeba, żeby nauczyć się obsługi Excela?
Zastanawiasz się, ile czasu trwa nauka Excela od podstaw? Krócej niż Ci się wydaje – zwłaszcza jeśli zaczniesz od kompleksowego szkolenia. Zobacz, dlaczego warto!
Czytaj więcejNowoczesny marketing w małej firmie – 6 zasad, o których trzeba pamiętać
Zastanawiasz się, jak prowadzić skuteczny marketing w małej firmie i co dadzą Ci odpowiednio dobrane narzędzia? Poznaj najważniejsze zasady promocji małego biznesu!
Czytaj więcej5 elementów, które podnoszą potencjał sprzedażowy sklepu internetowego
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Oto kilka podstawowych elementów, na które warto zwrócić uwagę. Kliknij!
Czytaj więcej7 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, wybierając centrum szkoleniowe
Chcesz ponieść kompetencje i zastanawiasz się, gdzie się szkolić? Oto najważniejsze kwestie, które trzeba sprawdzić. Znajdź z nami dobre centrum szkoleniowe!
Czytaj więcejZarządzanie stresem – czy można się tego nauczyć?
Zarządzanie stresem to zespół narzędzi i technik, które wspomagają w walce ze szkodliwym napięciem. Zobacz, co zrobić, aby odzyskać spokój umysłu. Kliknij!
Czytaj więcejExcel dla zaawansowanych – czego warto się nauczyć?
Zastanawiasz się, jakie tematy są poruszane na szkoleniach Excela dla zaawansowanych? Zobacz, jaka jest tematyka takich zajęć i dla kogo są przeznaczone. Kliknij!
Czytaj więcejKurs podstaw SEO – nie tylko dla przyszłych pozycjonerów!
Kursy SEO od podstaw są przeznaczone nie tylko dla osób, które chcą zostać pozycjonerami. Korzyści ze szkolenia SEO może odnieść także przedsiębiorca. Zobacz!
Czytaj więcej7 szkoleń, dzięki którym staniesz się skuteczniejszym sprzedawcą
Zastanawiasz się, na jakie ciekawe szkolenia sprzedażowe możesz się zapytać, aby skuteczniej zamykać transakcje? Sprawdź nasze pomysły na podnoszenie kwalifikacji!
Czytaj więcejSzkolenia biznesowe: stacjonarnie czy online – plusy i minusy obu rozwiązań
Chcesz się zapisać na szkolenia biznesowe, ale nie wiesz, czy zrobić to online czy stacjonarnie? Przygotowaliśmy porównanie plusów i minusów obu opcji. Kliknij!
Czytaj więcejE-commerce: czy teraz jest dobry moment, żeby wejść na ten rynek?
E-commerce w Polsce rośnie, a eksperci przewidują utrzymanie się tego trendu co najmniej do 2027 r. Zobacz, czy to dobry moment na otwarcie biznesu w tej niszy.
Czytaj więcejPozyskiwanie leadów marketingowych i sprzedażowych – co to jest i jak skutecznie docierać do klientów?
Pozyskiwanie leadów to pierwszy krok na drodze do sprzedaży. Zobacz, na czym to polega oraz sprawdź, jak skutecznie generować leady i poszerzać portfel klientów!
Czytaj więcej5 błędów, które sprawiają, że Twój zespół nie ma odpowiedniej motywacji
Twój zespół nie wykazuje się zaangażowaniem w pracy? Motywacja pracowników to poważne wyzwanie. Poznaj 5 błędów, które możesz popełniać w tym zakresie!
Czytaj więcejPrognozowanie sprzedaży – jakie narzędzia można wykorzystać?
Prognozowanie sprzedaży to jeden z kluczowych elementów, o które trzeba zadbać przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Zobacz, co jest potrzebne, aby uzyskać dane!
Czytaj więcej4 techniki perswazyjne, które przydają się w biznesie
Perswazja w biznesie ma ogromne znaczenie. Poznaj najciekawsze techniki perswazyjne i zobacz, czym różnią się one od manipulacji. Kliknij i dowiedz się więcej!
Czytaj więcejKryzys w sprzedaży – co zrobić, aby go skutecznie pokonać?
Kryzys sprzedażowy jest wpisany w specyfikę działalności biznesowej. Zobacz, jak można sobie z nim poradzić i przekuć go w nowe otwarcie dla firmy. Kliknij!
Czytaj więcejCo to ToFu, MoFu i Bofu? Jaki mają wpływ na sprzedaż?
ToFu, MoFu i BoFu to nazwy trzech etapów lejka sprzedażowego. Dowiedz się, z czym dokładnie wiążą się te pojęcia i je wpisać w komunikację marketingową!
Czytaj więcejBuyer personas: co to jest i jak je określić?
Ustalenie buyers personas to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. Zobacz, co oznacza to pojęcie w praktyce i jak ustalić profil kupujących.
Czytaj więcejAsertywność w biznesie – jak ją rozumieć i gdzie nauczyć się tej umiejętności?
Asertywność w biznesie odgrywa bardzo ważną rolę. Zobacz, na czym dokładnie polega, jak ją ćwiczyć i na jakie szkolenia możesz postawić. Kliknij i sprawdź!
Czytaj więcej5 szkoleń przydatnych każdemu managerowi
Chcesz zrobić karierę jako manager? Poznaj 5 kursów, które pomogą Ci się rozwinąć w tym kierunku i skuteczniej realizować cele zawodowe. Kliknij i przeczytaj!
Czytaj więcejAnaliza danych w Excelu – 7 funkcji, które warto znać
Czy wiesz, że Excel może być niezwykle przydatny przy analizowaniu danych? Dowiedz się, jakie funkcje tego programu pomogą Ci uzyskać wartościowe informacje. Kliknij!
Czytaj więcejBlog firmowy. Dlaczego warto go prowadzić?
Prowadzenie bloga firmowego to jedno z narzędzi stosowanych w content marketingu. Poznaj najważniejsze powody, dla których warto wykorzystać jego możliwości.
Czytaj więcejSocial selling marketing – co to jest i jak wykorzystać to narzędzie?
Social selling marketing to jeden z filarów nowoczesnej sprzedaży. Dowiedz się, czym dokładnie jest i z jakich narzędzi możesz skorzystać w jego ramach. Kliknij!
Czytaj więcejJak menadżer może wykorzystać Excel w swojej pracy? X zastosowań
Excel w pracy menadżera to narzędzie o bardzo wysokim potencjale. Przy jego pomocy uporządkujesz dane i będzie Ci je łatwiej analizować. Dowiedz się więcej na ten temat!
Czytaj więcej6 skutecznych technik negocjacji, dzięki którym osiągniesz sukces w rozmowie handlowej
Poznaj skuteczne techniki negocjacji, dzięki którym będzie Ci łatwiej osiągać zamierzone cele w czasie uzgadniania warunków z partnerami biznesowymi. Kliknij i dowiedz się więcej!
Czytaj więcej5 szkoleń, dzięki którym zdobędziesz kwalifikacje poszukiwane na nowoczesnym rynku pracy
Chcesz szybko i skutecznie podnieść kwalifikacje? Sprawdź najciekawsze szkolenia biznesowe, które pomogą Ci zdobyć kompetencje przydatne na rynku pracy!
Czytaj więcej7 zasad skutecznego zarządzania projektami
Zastanawiasz się, jak skutecznie zarządzać projektami? Istotne są nie tylko metody prowadzenia projektów, ale i organizacja pracy i komunikacji. Zobacz!
Czytaj więcej6 błędów, które może popełnić manager przy zdalnym zarządzaniu zespołem
Chociaż obostrzenia związane z pandemią koronawirusa prawdopodobnie już nie powrócą, wiele firm pozostało przy zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Przynoszą one wiele korzyści, ale tylko pod warunkiem, że pracownicy wykonujący obowiązki poza firmą są odp
Czytaj więcejCo to jest outreach marketing?
Outreach marketing to strategia komunikacji oparta na autorytecie influencerów i nie tylko. Dowiedz się, co to dokładnie jest oraz kiedy i w jakim celu wykorzystać to narzędzie.
Czytaj więcejCzym jest marketing automation i komu jest potrzebne takie narzędzie?
Marketing automation może znacząco ułatwić życie marketerom, wyręczając ich na wielu etapach komunikacji z klientami. Zobacz, jak to działa w praktyce. Kliknij!
Czytaj więcejJak radzić sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych? 6 sprawdzonych strategii
Zastanawiasz się, jak radzić sobie ze stresem przed wystąpieniem publicznym? Mamy dla Ciebie sprawdzone sposoby. Poznaj proste i niezawodne techniki. Kliknij!
Czytaj więcej6 zasad posprzedażowej obsługi klientów, dzięki którym kupujący powrócą do Ciebie
Dobra obsługa posprzedażowa klienta to klucz do długofalowego sukcesu. Zobacz, dlaczego jest tak ważna i jakich zasad należy się trzymać, aby wypracować dobre relacje.
Czytaj więcejInbound marketing – nowe spojrzenie na komunikację z klientem
Inbound marketing to strategia marketingowa, dzięki której to klienci przyjdą do Ciebie. Chcesz wiedzieć, jak to działa? Kliknij teraz i poznaj szczegóły!
Czytaj więcejBudowanie autorytetu managera – 5 wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć ten cel
Budowanie autorytetu managera to długofalowy proces. Zastanawiasz się, jak skutecznie zarządzać ludźmi? Poznaj zasady, dzięki którym staniesz się liderem. Kliknij!
Czytaj więcejPersonal branding: komu jest potrzebne budowanie marki osobistej?
Personal branding, czyli budowanie marki osobistej jest zarezerwowane nie tylko dla polityków czy biznesmenów. Zobacz, ja możesz wykorzystać tę strategię i co zyskasz
Czytaj więcejNa czym polega skuteczny copywriting?
Skuteczny copywriting to fundament świata marketing i reklamy w XXI wieku. Jak zacząć pracę w tym zawodzie? Jakie są zasady przygotowywania treści? Sprawdź!
Czytaj więcej4 zasady, które pozwolą zakończyć spotkanie biznesowe sukcesem
Zastanawiasz się, co zrobić, aby Twoje spotkanie biznesowe zakończyło się sukcesem? Ważne są zarówno przygotowanie do niego, jak i sposób przeprowadzenia rozmowy. Zobacz!
Czytaj więcejCo to jest networking i jak może wspomóc Twój biznes?
W biznesie liczą się relacje, a ich budowaniu służy networking. Co to znaczy i jak budować sieć kontaktów? Oto najważniejsze informacje potrzebne na start.
Czytaj więcejStrategie zwiększania sprzedaży: cross-selling i up-selling
Cross-selling i up-selling to strategie sprzedaży, które mogą realnie poprawić wyniki finansowe firmy. Zobacz, na czym polegają i poznaj przykłady ich wdrożenia.
Czytaj więcejKomunikacja w biznesie [VIDEO]
Dowiedz się jak prawidłowo prowadzić komunikację w biznesie. Obejrzyj webinar z naszym trenerem i zapisz się na szkolenie
Czytaj więcejCzym jest lejek sprzedażowy i jakie ma przełożenie na marketing online?
Lejek sprzedażowy to bardzo dobre wsparcie dla planowania i realizacji zadań związanych z marketingiem i sprzedaży. Zobacz, czym jest i jak go wykorzystać!
Czytaj więcejZarządzanie zespołem a praca zdalna: jak zadbać o efektywność działania firmy?
Po pandemii koronawirusa coraz więcej firm rozważa wdrożenie na stałe pracy zdalnej. Jak zarządzać zespołem w tym modelu, aby utrzymać efektywność? Sprawdź!
Czytaj więcejJak skutecznie sprzedawać? – 7 sprawdzonych porad
Zastanawiasz się, jak skutecznie sprzedawać? Oto zestaw porad, które ułatwią Ci dotarcie do swoich klientów z większą skutecznością. Kliknij i sprawdź!
Czytaj więcejTrendy SEO 2022
SXO to trend, który w coraz większym stopniu wypiera tradycyjne SEO. Czym jest SXO? Jakie są zasady związane z tą strategią i w jaki sposób ją wdrożyć? Kliknij!
Czytaj więcejKluczowe trendy marketingu internetowego w 2022 r.
Marketing online zmienia się bardzo dynamicznie. Zobacz, jakie trendy będą dominować w 2022 roku i na co zwrócić uwagę, planując strategię promocji w sieci.
Czytaj więcejSEO czy SXO – na czym polega różnica?
SXO to trend, który w coraz większym stopniu wypiera tradycyjne SEO. Czym jest SXO? Jakie są zasady związane z tą strategią i w jaki sposób ją wdrożyć? Kliknij!
Czytaj więcejGłówne czynniki decydujące o sukcesie w obszarze e-commerce
Zastanawiasz się, co sprzyja osiągnięciu sukcesu na rynku e-commerce? Zobacz, o jakie elementy należy zadbać, aby zwiększyć szansę na dobrą pozycję na tej niszy.
Czytaj więcej- Poprzednie
- Następne