Pytania i odpowiedzi
Jak zamówić szkolenie?
Wejdź na stronę z wybranym przez siebie kursem. Kliknij button: Zapisz się na szkolenie. Następnie uzupełnij dane w formularzu i zamów szkolenie. Na podstawie podanych informacji przygotujemy dla Ciebie fakturę. Po jej opłaceniu będziesz mógł wziąć udział w szkoleniu oraz otrzymać certyfikat wraz z zaświadczeniem.
Dla kogo są te szkolenia?
W naszej ofercie znajdziesz szkolenia związane z marketingiem, zarządzaniem, analityką, kompetencjami miękkimi oraz szeroko pojętym rozwojem umiejętności - Twoich lub Twoich pracowników.
Nasze szkolenia kierujemy do każdego, kto stawia na rozwój swoich umiejętności i podniesienie kwalifikacji, niezależnie czy jest studentem, młodym przedsiębiorcą, pracownikiem etatowym, menedżerem czy doświadczonym właścicielem firm. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie stąd oferta szkoleń otwartych i zamkniętych, czyli dedykowanych pod konkretne wymagania i potrzeby związane choćby z branżą czy specyfiką firmy. Jeśli na stronie nie znalazłeś dokładnie tego czego szukałeś skontaktuj się z nami a my przygotujemy dla Ciebie ofertę indywidualną.
Jakie szkolenie wybrać?
Jeśli nie możesz się zdecydować, które szkolenie będzie dla Ciebie lub dla Twoich pracowników najlepsze to skontaktuj się z nami. Porozmawiamy, zdiagnozujemy Twoje potrzeby i znajdziemy dopasowane rozwiązanie szkoleniowe. Jeśli masz niestandardowe oczekiwania związane z tematyką, branżą lub grupą uczestników to przygotujemy dla Ciebie dedykowany program szkolenia.
Jakie metody szkoleniowe wykorzystuje trener w trakcie szkolenia?
Nasza kadra składa się doświadczonych trenerów, którzy w swojej pracy wykorzystują techniki szkoleniowe dostosowane do grupy uczestników, tematyki szkoleń oraz preferencji klienta. Przede wszystkim stawiamy na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i rozwiniętych umiejętności więc można się spodziewać moderowanych dyskusji, symulacji oraz ćwiczeń, zarówno indywidualnych jak i grupowych, czy wnikliwej analizy dopasowanych case study popartych burzą mózgów. Z pewnością energia i potencjał każdej grupy uczestników w połączeniu z doświadczeniem trenerów dadzą świetne efekty szkoleniowe.
Na czym polega różnica między szkoleniem otwartym a zamkniętym?
Szkolenia otwarte są przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców. Terminy oraz miejsce realizacji tych szkoleń są opublikowane na naszej stronie internetowej. Każdy samodzielnie może się na nie zapisać, bez względu na dotychczasowe doświadczenie zawodowe. Wystarczą chęci, otwarty umysł oraz pozytywne nastawienie.
Natomiast szkolenia zamknięte są organizowane dla konkretnej grupy odbiorców, reprezentujących zazwyczaj daną firmę, instytucję lub branżę. Ta forma szkoleń służy rozwojowi oraz podnoszeniu kwalifikacji osób działających wewnątrz organizacji zamawiającej szkolenie. Jest ściśle ukierunkowana na obszar stanowiący wyzwanie dla danej grupy uczestników. Szkolenia zamknięte mają charakter szkoleń dedykowanych obejmujących: ustalony indywidualnie zakres tematyczny (po uprzednim przeprowadzeniu diagnozy potrzeb), metody szkoleniowe, termin i miejsce realizacji.
Czy szkolenie może się odbyć w mojej firmie?
Oczywiście, że tak! Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoich potrzebach, a my zorganizujemy szkolenie w Twojej firmie uwzględniając wielkość sali oraz niezbędne wyposażenie.
W Państwa ofercie nie ma szkolenia, które mnie interesuje – co w takim przypadku?
Skontaktuj się z nami, a dołożymy wszelkich starań aby przygotować spersonalizowaną ofertę, która odpowie na potrzeby Twoje i Twojej firmy. Współpracujemy z wieloma doświadczonymi specjalistami, którzy na co dzień realizują szkolenia z wielu obszarów. Postaramy się znaleźć eksperta, który przeprowadzi szkolenie dopasowane do Twoich potrzeb.
Jak długo trwa oczekiwanie na szkolenie zamknięte?
Minimalny czas niezbędny do przygotowania szkolenia dopasowanego do potrzeb Twojej firmy wynosi trzy tygodnie. W tym czasie dokonamy konsultacji z Trenerem oraz przygotujemy spersonalizowane materiały szkoleniowe.
Ile trwa przygotowanie oferty na szkolenie dedykowane?
Po zgłoszeniu nam zapotrzebowania na szkolenie (telefonicznie, mailowo, przez formularz kontaktowy) przygotujemy w ciągu dwóch dni spersonalizowaną ofertę uwzględniającą m.in. dogodne terminy, konkretnego trenera, miejsce realizacji szkolenia. Wszystkie informacje związane z przygotowaną przez nas ofertą prześlemy mailowo.
Gdzie odbywa się szkolenie?
Szkolenia stacjonarne otwarte są realizowane zgodnie z harmonogramem zamieszczonym na naszej stronie w siedmiu miastach: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku oraz Katowicach. Dokładne informacje zawierające kwestie organizacyjne, agendę szkolenia czy adres sali szkoleniowej / konferencyjnej będziemy przesyłać na kilka dni przed terminem szkolenia.
Szkolenia stacjonarne zamknięte są organizowane zgodnie z życzeniem zamawiającego: w siedzibie firmy/instytucji, wybranej sali konferencyjnej lub w naszych siedzibach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji Klienta i finalnych ustaleń. Natomiast szkolenia online odbywają się na platformie Webtolearn lub Zoom.
Ile osób liczą grupy szkoleniowe?
W przypadku szkoleń otwartych, zarówno stacjonarnych jak i online, stawiamy na komfort pracy uczestników i trenerów. Dlatego przyjęliśmy, że na jedną grupę szkoleniową przypada od 8 do 12 osób. Przy szkoleniach zamkniętych podchodzimy do ich organizacji bardziej elastycznie. Uwzględniamy wiele czynników, więc liczbę uczestników i podziały na mniejsze grupy ustalamy z zamawiającym.
Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?
W przypadku szkoleń dedykowanych liczebność grup szkoleniowych ustalamy indywidualnie z zamawiającym. Zależy to od wielu czynników: tematyki szkolenia, formy jego prowadzenia, branży firmy zamawiającej, struktury panujące w firmie, wielkość firmy. Jeśli liczba uczestników jest zbyt duża przy konkretnych założeniach szkoleniowych wtedy dzielimy taką grupę na mniejsze. Dlatego nie ma górnej granicy liczby uczestników dla szkoleń zamkniętych – podchodzimy do tematu elastycznie.
Czy po szkoleniu jest wydawany certyfikat?
Jak najbardziej – po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje od nas dwa dokumenty: zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN oraz certyfikat.
Jaki jest okres dostępności materiałów na platformie?
Dla szkoleń organizowanych w formie online udostępniamy materiały przygotowane przez naszego Trenera każdemu uczestnikowi przez okres 30 dni od daty ukończenia szkolenia. Na kilka dni przed terminem szkolenia każdy uczestnik otrzyma wiadomość z danymi do logowania oraz z informacjami organizacyjnymi, aby mógł zweryfikować czy posiada dostęp do platformy i materiałów oraz czy nie ma żadnych pytań. Po upływie 30 dni od daty ukończenia szkolenia, dostęp do platformy oraz materiałów zostanie zablokowany.
Czy mogę zamówić dodatkową konsultację z danym trenerem po szkoleniu otwartym?
Oczywiście! Istnieje możliwość wykupienia dodatkowych konsultacji z konkretnym trenerem po szkoleniu otwartym.
Jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji, to skontaktuj się z nami. Ustalimy dogodny termin, cel konsultacji oraz liczbę wykupionych godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut; cena za godzinę szkoleniową jest podawana indywidualnie, ponieważ zależy ona od tematu szkolenia oraz trenera prowadzącego to konkretne szkolenie).
Co jeśli grupa pracowników, którą chcę przeszkolić jest liczna?
Nie stanowi to żadnego problemu :) W takim przypadku przeprowadzamy diagnozę potrzeb, ustalamy cel szkolenia i jego formę w zależności od specyfiki firmy i jej oczekiwań a następnie dzielimy uczestników na mniejsze grupy szkoleniowe.
Kiedy ustalany jest termin szkolenia zamkniętego?
Po zgłoszeniu zapotrzebowania na szkolenie przygotowujemy dla Twojej firmy dopasowaną ofertę z uwzględnieniem preferencji co do terminu i lokalizacji. Następnie uzgadniamy dostępność trenera i termin przeprowadzenia szczegółowej diagnozy potrzeb. Czas niezbędny na organizację i przygotowanie merytoryczne ściśle pod oczekiwania klienta wynosi minimum 3 tygodnie. Wtedy dopełniamy wszelkich formalności: przygotowujemy spersonalizowane programy szkoleń, materiały, platformę szkoleniową itp.
Czy mogę zamówić szkolenie dedykowane dla jednej osoby?
Jak najbardziej, wszystko zależy od potrzeb klientów. Jeśli firmie zależy na bardzo indywidulanym podejściu i zakresie tematycznym zapraszamy do kontaktu – przygotujemy spersonalizowaną ofertę, która będzie odpowiedzią na wszystkie oczekiwania.
Co obejmuje cena szkolenia?
W przypadku szkoleń otwartych stacjonarnych na cenę szkolenia składają się również wydrukowane materiały szkoleniowe oraz zapewnienie poczęstunku podczas przerw. Dla szkoleń zamkniętych w wycenie uwzględniamy dwie godziny szkoleniowe (czyli 90 minut) na diagnozę potrzeb przeprowadzoną przez trenera w celu omówienia i doprecyzowania wszelkich szczegółów związanych z zagadnieniami czy formą prowadzenia szkolenia oraz przy opcji stacjonarnej wydrukowane materiały szkoleniowe oraz zgodnie z życzeniem klienta preferowany catering lub wynajem wybranej sali szkoleniowej /konferencyjnej jeśli szkolenie miałoby się odbyć poza siedzibą firmy. Oczywiście po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje od nas certyfikat zgodny ze wzorem MEN oraz zaświadczenie.
Kiedy otrzymam agendę szkolenia i materiały szkoleniowe?
Dla szkoleń stacjonarnych – wszelkie informacje organizacyjne zostaną wysłane mailowo na kilka dni przed szkoleniem, a materiały szkoleniowe zostaną wręczone w dniu szkolenia. Dla szkoleń online - informacje organizacyjne oraz dane do logowania z linkiem do platformy szkoleniowej zostaną wysłane mailowo na kilka dni przed szkoleniem. Wszystkie materiały szkoleniowe do tego czasu zostaną zamieszczone na platformie i dostępne przez 30 dni.
Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia online?
Wszystkie informacje organizacyjne oraz dane do logowania z linkiem do platformy szkoleniowej zostaną wysłane mailowo na kilka dni przed szkoleniem.
Jak można się z nami skontaktować?
Zapraszamy do kontaktu mailowo biznes@zak.edu.pl, telefonicznie 511‑557‑193 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego https://szkoleniab2b.pl/kontakt.