Cena:
Szkolenia online:
Czas trwania:
Tryb nauczania:
Najbliższy termin:
Pandemia Covid-19 i zamknięcie tradycyjnych sklepów spowodowało gwałtowny rozkwit handlu w sieci. Ludzie coraz częściej robią zakupy w sklepach internetowych. Na szkoleniu E-commerce – skuteczna sprzedaż internetowa dowiesz się, jak sprawnie prowadzić handel online. Nauczymy Cię także jak promować swoje produkty lub usługi w internecie. Wybierz naukę online i zapłać nawet 20% mniej!
Przede wszystkim dla osób, które stawiają pierwsze kroki w handlu internetowym i chcą się dowiedzieć jak krok po kroku zacząć swoją przygodę z e-commerce. Nieważne, czy jesteś przedstawicielem dużej firmy, czy też posiadasz własną jednoosobową działalność gospodarczą – nauczymy Cię jak radzić sobie ze sprzedażą w internecie.
Szkolenia biznesowe to gwarancja wysokiej jakości. Skorzystaj z naszych usług. Zapoznaj się z proponowanym programem szkolenia:
Tę część szkolenia poświęciliśmy podstawowym aspektom handlu w sieci. Dowiesz się jakimi zasadami rządzi się rynek e-commerce i jakie są przewidywania ekspertów względem jego dalszego rozwoju. Pomożemy Ci sklasyfikować potencjalnych klientów. Dowiesz się jak zidentyfikować osoby zainteresowane Twoimi produktami i nauczymy Cię, jak wygląda ich model zakupowy.
Handel w sieci to bogactwo możliwości. Możesz się skupić na platformach aukcyjnych, facebookowym Marketplace lub własnym e-commerce spiętym z Twoją witryną. Nauczymy Cię jak wykorzystywać naturalne możliwości tych platform, tak aby liczba klientów stale rosła. Opowiemy Ci o dobrych praktykach w sektorze e-commerce, dzięki czemu szybko zaczniesz działać, a Twoje wysiłki szybko przyniosą owoce.
Narzędzia do mierzenia efektywności Twoich działań reklamowych pozwolą Ci na bieżąco śledzić ruch w e-sklepie. Dodatkowo na podstawie danych możesz tworzyć strategie sprzedażowe i monitorować czynniki wpływające na konwersje. Na naszym szkoleniu dowiesz się także jak prawidłowo pozycjonować Twój sklep internetowy.
Szkolenia biznesowe sprawdzają się w praktyce. Na szkoleniu nie zabraknie:
Moderowanej dyskusji;
Brain storm, czyli intensywnej burzy mózgów;
Ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych;
Wnikliwej analizy case study – najlepiej wzorować się na liderach.
9:00 Aspekty handlu w sieci
10:30 Przerwa
10:45 Rynek e-commerce i jego rozwój
12:15 Przerwa
12:30 Klasyfikacja potencjalnych klientów
14:00 Przerwa
14:30 Model zakupowy
16:30 Zakończenie szkolenia
Dzień 2.
9:00 Praktyczne wykorzystywanie platform sprzedażowych
10:30 Przerwa
10:45 Praktyki stosowane w sektorze e-commerce
12:15 Przerwa
12:30 Efektywność działań reklamowych i strategie sprzedażowe
14:00 Przerwa
14:30 Pozycjonowanie sklepu internetowego
16:30 Zakończenie szkolenia
20% RABATU
na szkolenia online
10% RABATU
za jednorazowe zamówienie 2 lub więcej szkoleń stacjonarnych
10% RABATU
dla grup powyżej 20 osób
5% RABATU
za opłacenie szkolenia na podstawie faktury pro forma
17-18.04.2023, 15-16.05.2023
Warszawa: 03-04.04.2023
Poznań: 03-04.04.2023
Kraków: 03-04.04.2023
Łódź: 03-04.04.2023
Wrocław: 03-04.04.2023
Gdańsk: 03-04.04.2023
Katowice: 03-04.04.2023
Tryb nauczania
Stacjonarne lub online
Czas trwania
2 dni
Uzyskany dokument
Zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN, certyfikat