Wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i psychologii zachowań konsumenckich łączy z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Oprócz kursu trenerskiego, ukończyła podyplomowe studia na kierunku Coaching i Trener Biznesu Uczelni Łazarskiego w Warszawie, akademię Leona Koźmińskiego na kierunku marketing i zarządzanie, specjalizując się w psychologii zachowań konsumenckich. Jest także absolwentką Studium Zarządzania Działem Handlowym i Studium Zarządzania Wizerunkiem Przedsiębiorstwa.
Oprócz sprzedawania i realizowania założeń budżetowych, Monika Milton zajmowała się rozwojem kompetencji oraz wzrostem efektywności zespołu konsultantów. Odpowiadała za zarządzanie sprzedażą, rekrutacje, szkolenia, treningi „on the job” oraz coaching. Wciąż jest praktykiem, aktywnie działającym w biznesie. Obecnie pracuje dla klientów, świadcząc różnego rodzaju usługi związane z doradztwem, sprzedażą i projektami marketingowymi.
Monika Milton jest także zaangażowanym liderem w Toastmasters – międzynarodowej organizacji non profit, będącej kuźnią mówców publicznych i charyzmatycznych liderów oraz współorganizatorem TEDxPiotrkowskaStreet, znaczącego wydarzenia, w trakcie którego wybitne osobistości z różnych dziedzin dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i życiowymi mądrościami podczas inspirujących wystąpień.
Doświadczenie szkoleniowe:
Monika Milton ma 15 lat doświadczenia menedżerskiego, operacyjnego, w obszarach związanych ze sprzedażą, obsługą klienta i budowaniem efektywnych zespołów.
Jako trener specjalizuje się w tematach:
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta
Skuteczna komunikacja
Marketing i budowanie marki
Efektywność osobista
Autoprezentacja
Wystąpienia publiczne
Design Thinking
Kompetencje liderskie – budowanie efektywnych zespołów
Profesjonalny sprzedawca od podstaw