Monika Milton

"Mój profesjonalny rozwój wiódł przez organizowanie różnego rodzaju przedsięwzięć (szkoleń, konferencji), obsługę klientów, marketing, badania rynkowe, po sprzedaż i zarządzanie sprzedażą."

Wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i psychologii zachowań konsumenckich łączy z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Oprócz kursu trenerskiego, ukończyła podyplomowe studia na kierunku Coaching i Trener Biznesu Uczelni Łazarskiego w Warszawie, akademię Leona Koźmińskiego na kierunku marketing i zarządzanie, specjalizując się w psychologii zachowań konsumenckich. Jest także absolwentką Studium Zarządzania Działem Handlowym i Studium Zarządzania Wizerunkiem Przedsiębiorstwa.

Oprócz sprzedawania i realizowania założeń budżetowych, Monika Milton zajmowała się rozwojem kompetencji oraz wzrostem efektywności zespołu konsultantów. Odpowiadała za zarządzanie sprzedażą, rekrutacje, szkolenia, treningi „on the job” oraz coaching. Wciąż jest praktykiem, aktywnie działającym w biznesie. Obecnie pracuje dla klientów, świadcząc różnego rodzaju usługi związane z doradztwem, sprzedażą i projektami marketingowymi.

Monika Milton jest także zaangażowanym liderem w Toastmasters – międzynarodowej organizacji non profit, będącej kuźnią mówców publicznych i charyzmatycznych liderów oraz współorganizatorem TEDxPiotrkowskaStreet, znaczącego wydarzenia, w trakcie którego wybitne osobistości z różnych dziedzin dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i życiowymi mądrościami podczas inspirujących wystąpień.

Doświadczenie szkoleniowe:

Monika Milton ma 15 lat doświadczenia menedżerskiego, operacyjnego, w obszarach związanych ze sprzedażą, obsługą klienta i budowaniem efektywnych zespołów.
Jako trener specjalizuje się w tematach:

  • Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta

  • Skuteczna komunikacja

  • Marketing i budowanie marki

  • Efektywność osobista

  • Autoprezentacja

  • Wystąpienia publiczne

  • Design Thinking

  • Kompetencje liderskie – budowanie efektywnych zespołów

Szkolenia prowadzone przez Monikę Milton:

Budowanie autorytetu

Motywowanie zespołu

Zdalne zarządzanie zespołem

Zarządzanie stresem

Komunikacja w biznesie

Personal branding

Sztuka wystąpień publicznych

Networking

Sztuka perswazji

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalny sprzedawca od podstaw

Zwiększanie sprzedaży - techniki handlowe

Marketing w małej firmie